На сьогодні одним із продуктивних напрямів роботи з розвитку мовленнєвої активності дитини визнано використання театралізованих ігор.  І це не випадково, адже саме театралізована гра є провідним видом  мовленнєвої діяльності в дошкільному віці. Оволодіння рідною мовою, розвиток мовлення і спілкування є одним із найважливіших надбань малюка.

18  квітня 2018 року на базі закладу дошкільної освіти «Ведмежатко» Узинської міської ради  відбувся семінар-практикум для вихователів ЗДО  з теми «Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку». На початку заходу  завідувач ЗДО Пазюра Т.А.  провела міні-лекцію на тему: «Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку».Педагоги обмінялися досвідом з даного питання,взяли участь упедагогічномутренінгу зелементами театралізованої діяльності. Присутні були активними учасниками літературної вікторини «Подорож Країною казок», яку провела керівник методичного об’єднання Комаровських Г.І.Під час практичної частини присутні переглянули інтегровані заняття з пріоритетом освітньої лінії «Мовлення дитини»: в ІІ молодшій групі –  «Вийшла курочка гуляти», яке провела вихователь Осадча О.О.  та заняття в старшій групі  – «Подорож «Країною казок» (вихователь Кухар В.В.)Учасники семінару оглянули  виставку  “Театр своїми руками”.Підсумок засідання підвела методист ІМЦ Бойко Л.Я.,яка підкреслила, що  для розвитку виразного мовлення необхідним є створення умов, які допомагають дитині  передати свої емоції, почуття, бажання і погляди як у звичайній розмові, так і публічно, не соромлячись слухачів. Величезну допомогу в цьому надають заняття з театралізованої діяльності, які треба проводити кожен день: це гра, і пожити, і порадіти в ній може кожна  дитина.Виховні можливості театралізованої діяльності величезні: її тематика необмежена і може задовольнити інтереси і бажання дитини.

 

Поділитися новиною:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *