У Міністерстові освіти і науки розробили нову модель оцінювання для перших класів. Вона дозволяє оцінити процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок). Оцінювання здійснюватиметься за спеціальними Свідоцтвами досягнень, в яких відмічаються особисті характеристики учня, його активність на уроці, співпраця з однокласниками тощо.

Такий документ отримали школи, які пілотують новий Стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, Міністерство внесе корективи і надасть нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року.

“Цим ми наближаємось до того, як має виглядати оцінювання у початковій школі. Завдання такого оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі. Ми також виставили зразок свідоцтва на сайті МОН, щоб отримати зворотний зв’язок, доопрацювати документ, розширити методичні рекомендації і дати всім українським школам до 1 вересня, щоб оцінювання в Новій українській школі справді відбувалося по-новому. Якщо ж якась школа, яка не пілотує стандарт, хоче скористатися такою формою зворотного зв’язку вже зараз – вони можуть це зробити, взявши зразок свідоцтва і методичні рекомендації з сайту МОН”, – зазначила Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич.

В Новій українській школі хочуть відмовитися від слова «табель», пояснила Міністерка.

“Бо значення слова табель – це відомість або список. А школа має надавати учневі і батькам розгорнуту характеристику про досягнення дитини, так як наведено в зразку свідоцтва для 1-го класу”, – сказала Лілія Гриневич.

Також МОН підготувало методичні рекомендації щодо формувального оцінювання 1 класу. У документі зазначається, що формувальне оцінювання оцінює процес навчання учнів, а не результат.

 

Поділитися новиною:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *